Магазин здійснює повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства.
Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).
Зворотна доставка товарів провадиться за домовленістю.
Відповідно до чинного законодавства, ви можете повернути товар належної якості або обміняти його у разі:
- товар не був у використанні та не має слідів використання споживачем;
- товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;
- товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.
 

Порядок прийому та заміни товару належного або неналежного якості

При отриманні Товару на складі перевізника, від кур'єра або продавця, покупець зобов'язаний перевірити зовнішню цілісність упаковки, після чого відкрити її і безпосередньо переконатися у належному зовнішньому стані Товару (відсутності механічних пошкоджень) та повноті його комплектації.

У випадку наявності хоча б одного з перелічених недоліків, Покупець зобов'язаний зафіксувати його в акті, складеному у довільній формі. Акт повинен бути підписаний Покупцем і працівником перевізника або продавця. При можливості недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото- або відеозйомки.

Сторони узгодили, що у випадку невиконання обов'язкових вимог зазначеної процедури вважається отриманням Покупцем Товару в належному стані - без будь-яких механічних пошкоджень та в повній комплектації.

У випадку отримання Товару в належному стані, але при виявленні протягом встановленого гарантійного строку недоліків, пов'язаних з його роботою, Покупець має право на:

  • пропорційне зменшення ціни; або

  • безоплатне усунення недоліків товару у разумний строк; або

  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Гарантійні зобов'язання Продавця виникають у випадку надання Покупцем документа, що підтверджує факт купівлі-продажу Товару (накладної).

Гарантійний строк на товар складає:

Згідно з ДСТУ 16371-93 "Меблі. Загальні технічні умови" на офісні меблі - 18 (вісімнадцять) календарних місяців.

Згідно з ДСТУ 19917-93 "Меблі для сидіння та лежання" на крісла і стільці - 12 (дванадцять) календарних місяців з дати введення Товару в експлуатацію.

Дата введення Товару в експлуатацію є датою підписання Сторонами відповідної товарної накладної.

При пред'явленні вимог про безоплатне усунення недоліків, такі роботи повинні бути виконані протягом 21 (двадцяти одного) дня з дати пред'явлення товару. Датою пред'явлення Товару вважається дата його надходження до Продавця. У такому разі доставка малогабаритних товарів і товарів вагою менше п'яти кілограмів до Продавця та їх повернення Покупцеві здійснюються за його рахунок.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку суттєвих недоліків, виниклих з вини виробника товару (продавця), або фальсифікації товару, підтвердженої висновком експертизи, Покупець у порядку і у строки, встановлені законодавством, і на підставі обов'язкових для сторін умов договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця:

  • розірвання договору та повернення сплаченої за Товар грошової суми;

  • заміни товару на такий самий товар або на аналогічний, із числа наявних у Продавця.

У такому разі, при підтвердженні Продавцем суттєвих недоліків Товару та за бажанням Покупця, сплачені грошові кошти підлягають поверненню останньому на вказані ним реквізити протягом 7 (семи) днів з дня повернення Товару.

У випадках заміни некачественного Товару оплата послуг перевізника здійснюється за рахунок продавця.

Покупець протягом 14 (чотирнадцяти) днів з моменту отримання Товару належної якості має право обміняти на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Обмін Товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також документ (накладна), видана Покупцеві разом з проданим товаром. У такому разі послуги перевізника з транспортування Товару з метою його обміну оплачує Покупець. Зазначене вимога підлягає задоволенню в день повернення Товару Покупцем та його отримання Покупцем.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає в продажу, покупець має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки з покупцем проводяться на основі вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються Покупцеві на вказані ним реквізити протягом 7 (семи) днів з дня повернення Товару.

Під документом Сторони розуміють накладну, отриману Покупцем разом з Товаром.

У будь-якому випадку повернення Товару повинно відбуватися в оригінальній упаковці, в якій надійшов Товар. Обмін за адресою Дніпро, Рабоча 65. 49008